Divayorgun evde bebek yokken nasıl alabiliyorlar ki acaba o başka bir proje olabilir mi? Ama dediğiniz doğru ihtiyacı olmayan bir sürü insan var bu şekilde yardım alan. Bi tanıdığım kızılay’da üst düzeyde görevli. İhtiyacı olmayan bir çok kişi erzak kolisi için yardıma başvuruyorlarmış. Yani maalesef düşünmüyorlar ihtiyacı olan aileler alsın diye.