siradancinkopil Herkese merhaba, belediye sonunda anlaşmış ve sütler dağıtılmaya başlamış. Bugün geldi bize de, alanlar varsa ya evde olun bi kaç gün ya da komşularınıza söyleyin onlar alsın, kaçırmayın sütleri 🌸
Divayorgun siradancinkopil ben istanbuldayım üst katımda durumu baya iyi yaşlı karı koca var onlar bile alıyor şok oldum. Bıramıyorlar ihtiyacı olan yavrular nasiplensin insanlardaki bu açlık😕
siradancinkopil Ikrazumra19 İzmir belediyesinin 1-4 yaş arası bebeklere süt dağıtım projesi var. 4-5 aydır gelmiyordu şimdi tekrar dağıtıma başlandı.
siradancinkopil cemreninnannesii bende Nisan’da başvurmuştum. Oradaki görevli haziranda dağıtılmaya başlanacak demişti ama bugün teslim ettiler sütleri. Size de bugün yarın gelir diye düşünüyorum
balliborekkk cemreninnannesii canım konağa git muhtar yapmadı evrakları bile ne yaptıklarını bilmiyorlar Bende bastım gittim konağa ordan başvurdum geldi
siradancinkopil Ygzpri benim bildiğim İzmir ama bi arkadaş Ankara’da var yazmış. Muhtarlığa sorsanız bilgi verir sanırım şehrinizde varsa 🙏
siradancinkopil AnnaKurt 8 adet 1 LT olarak geldi. Tire süt ile anlaşmışlar, üretici olarak Tire süt yazıyor
AnnaKurt siradancinkopil Güzel onun tadı da. Afiyet olsun nasıl başvuru yaptınız. Yapmayacam ama sorayım 😂
siradancinkopil AnnaKurt 😄 bende arkadaşımın gazıyla gittim başvuru yaptım. Eşinizin, bebeğinizin ve kendinizin kimlik fotokobisiyle Konak katlı otoparkın altında olan ofislerine gidip başvurduk. Telefonla veya internet üzerinden başvuru kabul etmiyorlar
AnnaKurt siradancinkopil Burda muhtarlığa gidince de oluyor demişti birisi eşim istemedi almayı o yüzden almıyorum ben
siradancinkopil AnnaKurt doğrudur belki öyle de başvuru alıyorlardır bilmiyorum. Bizde alıp almama konusunda kararsızdık çünkü oğluma süt vermeyi düşünmüyoruz ama sonradan yoğurt yaparım diye düşünüp başvurdum ☺️