Busra2013 Bizİm de kız, aralarında sadece bir gün varmış ne güzel 😊 geçmiş olsun umarım iyi olur bebiş hemen 🙏🏻 Millet söylüyo valla bana da derler zayıf diye, çok da zayıf değil , ben de isterdim tabi ki daha tontiş bi bebek olsun ama iştahlı değil yapacak bir şey yok çok şükür sağlığında bi sıkıntı olmasın da. Milleti takma boşver kan emiciler resmen. Biz anneyiz çok kafaya takarız, bunu bile bile böyle yüklenmeleri çok acımasızca. Takma sen boşver