Duyulurum 1234___ konserve bilmiyorum ama yer varsa buzluğa atın, yemek için fazla piştiyse kavurursunuz çay sofralarında güzel gider, ben hep fazla haşlayıp kavuruyorum 🧡
1234___ Duyulurum öyle yaparım artık teşekkür ederim 🙏 azda değil 10 kilo ,benim neyime konserve yapmak 🤦♀️
1234___ NurY buzluğa atacam ,yeni yeni yemekler keşfedicim ,sonrda adında da 4 çocuk anasın diye katacağım😂😂