1234___ Kızlar yardım edin yeşil fasulye haşladım konserve için ,biraz fazla ateşte haşlandı vıcık vıcık olmaması için ne yapmam lazım 🙏
Burcingultekin 1234___ ben doğrayıp direk dondurucuya atıyorum hiç uğraşmıyorum konserve ile hem konserve has koku da olmuyor taptaze oluyor tavsiye ederim
Tomris-Hatun 1234___ kanka ahahahaha 😂 konserveleme o gitmis arrik konservede daha viciklasir . Buzdolabi posetlerine koy bizluga at birazda tuzla
Duyulurum 1234___ konserve bilmiyorum ama yer varsa buzluğa atın, yemek için fazla piştiyse kavurursunuz çay sofralarında güzel gider, ben hep fazla haşlayıp kavuruyorum 🧡
BerrinHEA 1234___ buzluğa at istersen ablacım çıkartıp yoğurtlu meze tarzı yaparsın güzel oluyor öyle de
1234___ Burcingultekin ama haşladım artık ,buzluğa atacağım zaten ama vıcık vıcık olmaması için ne yapmam gerekiyor
BebekC Hiç konserve yapmayın poşetleyip buzluya atın. Pişireceğiniz zaman çözündürmeden direkt atın tencereye ve az suyla az pişirin o zaman bir şey olmaz
HonKiPonKiDoNiNo Baktin hic birsey yapamiyosun, bas bidona tursu olsun, tursu tavali yaparsin bol bol 😍