M-r-v inşallah bizim de geçer biter bi an önce 🙏 gazdan ememediği için pilates topunun üstünde zıplayarak emziriyorum 2 haftalık olduğundan bu yana yoksa şimdiye kadar çoktan mamaya başlamıştık. Ayağımda sallayamıyorum durmuyo ne çarşaf ne hamak ne sling ne bebek arabası sadece kucağımda uyuyo bırakınca uyanıyo hele de uyuyamadığında ağlama krizleri o kadar fazla oluyo ki eşim evdeyse arabayla çıkarıyoruz öyle emiyo uyuyo gezdiriyoruz saatlerce eşim işteyken topta zıplata zıplata sakinleştirmeye çalışıyorum emmiyo uyumuyo. Ben acil sezaryenle doğum yaptım ne dikiş acısı ne bel ağrısı diyemedim bi gün bile yatıp dinlenemedim emzirmek ayrı işkence zaten dayanamıyorum bazen ben de onla ağlıyorum. Belki saatli mamayla beslesem o da ben de daha rahat oluruz diyorum bazen bırakasım geliyo emzirmeyi falan ama içim el vermiyo da. Kilo alımı iyi sütün yetiyordur dediği için doktor emzirmeye çalışıyorum ama çok zor çok yoruldum. Bende mi sorun var neyi yanlış yapıyorum diye emzirme danışmanlığı aldım bir uzman doktor 3 hemşire onlar bile bi çözüm bi yol gösteremedi bana nasıl yapıyorsan devam et başka bi çözüm yok dediler. Anne sütü alsın istiyorum ne kadar emiyo bilmiyorum kısa kısa emip bırakıyo ben de sık sık emzirmeye çalışıyorum ama dediğim gibi sürekli meme reddi durumundayız. Sağıp versem ne kadar çıkar sütüm yetiştirebilir miyim bilmiyorum. Tabi uykusuzluk da etkiliyor en azından bir saat de olsa uyusun diye yaptım kundağı da başta yoksa hiç uyumuyordu şimdi de hava sıcak ama bırakamıyoruz işte daha beter oluyo uyuyamayınca. Ay sizi kendime dert ortağı gördüm böyle uzun uzun anlattım kusura bakmayın. Kimse anlamıyor anlattığımda abarttığımı düşünüyo insanlar biraz rahat ol falan diyo da bebek rahat olsa ben niye olmayım. Ne kadar zorlandığımı tahmin edemedikleri için yorum yapmak kolay geliyo insanlara 😔