Merhabalar. Benim bebeğim 2 ay 24 günlük. Kolik bi bebek olduğu için kundak yaptım hep başka türlü asla uyumuyordu ve ağlama krizlerimiz çok fazlaydı. Hala yarım kundakla uyuyo gece gündüz. Gazı azalmadı yine kıvranarak uyanıyo saat başı. Gündüz de çok zor uyutuyorum ayakta sallamak bile hayal benim için yani öyle söyliyim. Uykusunu alamadığı ya da uyuyamadığı zamanlar aynı geceki kolik krizleri gibi ağlıyo emmiyo sakinleşmiyo arabayla falan gezdiriyoruz saatlerce. Bilmiyorum uyuyamayan uykusunu alamayan her bebek böyle mi ağlar ben mi beceremiyorum yoksa kolik olduğu için mi böyle geçer mi ne zaman geçer hep mi böyle olacak 😔 havalar aşırı sıcak olduğu için kundağı bırakmak istiyorum çok terliyo su gibi oluyo yavrum ama bi kaç kez denedim ve sonuç kabus. Daha 15 dakika geçmeden uyandırdı kendini ve saatlerce ağladı ne emdi ne uyudu çarşafla sallamak bile işe yaramadı ve gündüz uykusunda bu şekilde yaptı. Gece olsa ne olurdu bilmiyorum. Sizin bebekleriniz nasıl uyuyo kundak yapıyo musunuz nasıl bırakabilirim bu kundağı? Kolik bebeği olan anneler böyle şeyler yaşıyo musunuz yoksa ben mi bu uyku konusunu beceremiyorum 😔