Biran biz memorial da yaptık 1. Dozunu 1600 TL dediler ama 3 dozumu o fiyat tek dozumu bilmiyorum bide 2 aşı yapıldı meningokok aşısı diye, doktor yazdı tabi 5. Ayında. Allahtan özel sağlık sigortamız var o karşılıyor yoksa çok pahalı. Allah yardımcımız olsun. Hele imkanı olmayanın daha çok yardımcısı olsun. Zaten bu aşılar çok pahalı olduğu için aşı takvimine alınmıyor ne yazıkki.