M_f_m63 kendi cocuk doktorumuz hiç böyle birşeyden bahsetmedi, kaldı ki ben de saglık bakanlığında çalıştım avukat olarak, hekim arkadaşım da çok, bana karşılanmadığını söylediler, rotayı hala dışarıdan alıyorsunuz dediler bama. Siz hekim olduğunuz iÇin size ayrıcalık olabilir mi?