Anneyim26 Bırakcaksanız tamamen bırakmalısınız. Sabah bezsiz , öğleden sonra bez yaparsanız cocuğunuzun kafası karışır. Biz tuvalete yapmaya öğretiyoruz ama sonra bi bakıyor bez var ee ben nereye yapacağım karmaşası.
Öğleden sonra tuvalete gitmeyi reddediyorsa oyunla vs bie şekilde götürün. Yanınıza oyuncak alın oyalayın. He illa ağlıyor oturmak istemiyor zorlamayın. Ama sonuç olarak merak etmeyin bez hayatından tamamen cıkınca mecbur oraya yapması gerektiğini öğrenecek. Belki bu süreçte biraz evi batıracak ama sonuçta öğrenmiş olacak . Devam edin derim🌺