Sefaserpil kesinlikle iPhone, iPhone kullanmadığım günlere kahroluyorum. Android telefonlarımda çok sıkıntı yaşadım, virüs girdi, ekran kartım yandı, takılma ısınma vs hepsi oldu bolca, iPhone da hiç bir sıkıntım yok 7 senedir. iPhone 6 vardı elimde en son, 6 sene kullandım bataryayı değişip anneme verdim o kullanıyor. Maşallahı Çar bişeycik olmadı. Pahalı ama parasını hakeden tek telefon. Şimdi de 11 aldım, bunu da bi 6-7 sene en az kullanırım