midekoruyucu 4 yıldır Huawei kullanıyorum defalarca düştü, binlerce fotoğraf video ve müzik var ve halen belleği dolmadı, kamerası gayet güzel, hele bataryası 100% olunca 2 gün gidiyor halen daha. Eşimin iPhone u 1 yılı doldurmadan hemen şarjı bitmeye başladı