Mihriballimm Eşimin whatsapini kendi telefonumdan açtım 😀😀😀🤦 anlar mı acil taktik bildirim gidermi ben girdikçe
xxmaydonozxx Mihriballimm Kendi whatsappında web kısmına girmedikçe bağlı mı değil mi göremez diye biliyorum
Deletedmom_54 Mihriballimm eşin açmadan mesajları açarsan anlar ona dikkat et sadece diğer türlü anlaması zor iş yerinde falan web masa üstü kullanmıyordur bide inşallah korktuğun başına gelmez
Haydinn Mihriballimm canım galiba mesaj bildirimleri düşmeyebilir eşine ordan da diyebilir ne oluyor falan diye benim yengem de abime yapmıştı ordan biliyorum abim anladı😂
Mihriballimm Sinemisssss aşkım eşimin whatsapina girdim sonra orda  Üstte iç noktaya tıkladım bağlı cihazlar var oraya tıkla cihazı bağla var oraya tıkla kendi telefinundaki karekodu gir sonra web.whatsapp.vom gir yükle sonra ordan karekodu okut tamamdır
Mihrivefa Yok bildirim gitmez dee şey olabilir mesela eşin girmediği anlarda sen girersen bi başkası eşini çevrimiçi görüp söyleyebilir belki onun dışında anlamaz sanmam
Gzmefnn Mihriballimm ama onun telefonundan çıkmadı mı tekrar sen açıyorsun ya ordan otomatikmen çıkar normalde yeniden kod ister
Mihriballimm Babybus_ aslında bı nedeni yok yani başka bı kadın düşüncesi falan yok ama telefonunu hiç ortada bırakmaz elime vermez falan alır arada bı bakarım bişey bulamam ama acayip merak ediyorum yani ne varda bu kadar sakliyo neyi görmemi istemiyo
Babasininoglu Mihriballimm Masaüstü olarak kullanıyorsa anlar sanırım. Ben denemedim ama öyle duymuştum
Mihriballimm Babybus_ yakalansam da bişey olmaz maksimum iki tartışırız 😀😀ama olsun yinede bilmese daha iyi 😀