Alerji testinde bir çok besine alerjimiz çıktı. Öncelikle egzamalarımız azaldı ama iyileşme süreci baya yavaş ilerliyor. Artık şampuan vs tamamen hayatımızdan çıkardık. Yeşil bıttım sabununu ( biraz rahatsız edici kokuyor ama sonrasında koku gidiyor)eritip banyo yaptırıyorum (10 dk dan fazla tutmuyorum )daha sonrasında da hemen nemlendiriyorum.(duştan hemen sonra kurulamadan) La roche posay-cicaplast baume b5 kullandım bir on gün kadar sadece günde iki kere özellikle egzamalı alanlara duştan hemen sonra sürüp bir süre emmesini bekledim. Gün içerisinde de nemlendirmek için La roche posay-lipikar baume ap+M kullandım.Bize iyi geldi umarım denemek isteyen vs de olursa bebeğine şifa olur.