Seliiiiiin o kadar çok çektik ki bu konudan 😬 çamaşır deterjanı olarak duru granül kullanıp çift durulama yaptırıyorum mutlaka , kortizonlu krem kullanınca birkaç gün geçip daha sonralarda çok daha şiddetli çıkıyordu egzaması sonra burdan birinin önerisiyle instagram da lokman hekimin birinden krem seti aldım ve çok iyi geldi bize çok korktum tereddüt ettim ama bebeğim mahvolmuştu mecbur kullanmak zorunda kaldım yaşımıza çok az kaldı ve yasına yaklaştıkça hafifledi egzamaları cok şükür götürdüğüm tüm doktorlar da bubu söylüyordu zaten , şuanda da la roche posay kullanıyorum yüzüne vücuduna da bephantol sensidaily gayet memnunum