Momsbabyy teşekkür ederim. tahminimde yanılmadım😭 anne hissim galip geldi maalesef, keşke gelmeseydi.. aşırı yorucu bi geceydi ağlayacağım neredeyse. ateşlerini sık sık ölçtüm, en son küçüğü 38.7 büyüğü de 39.5 olunca dayanamadım ve hastaneye gittim direkt. doktor kan tahlillerine bakıp bakteri görmediğini ve viral bir enfeksiyona yakalanmış olabileceklerini söyledi. mesela nedir dedim, “grip, domuz gribi, kuş gribi ve tabi ki covid” dedi. büyük kızıma bi de covid testi yaptırdık ve sonucu öğlen çıkacakmış. üzüntümden bitap düştüm. gerçekten covid başladığından beri yakalanmadık diye seviniyordum bi de eşim memur, o yaptırmak zorunda kaldı ama ben yaptırmamıştım üst üste hamile vs kalınca korkumdan. siz covid mi olmuştunuz, nasıl atlattınız bu süreci? doktora dedim Ki bende gözüksem mi bi ilaç vs verilir mi, o artık eskidendi bi şey vermiyoruz artık dedi