arkadaşlar 🤦🏻♀️ tekrar edeyim, ölçümde sıkıntı olabilir tekrar ölçeceğim.. büyük kızım 2,5 yaşında az çok biliyorum alnını ellediğimde ateş mi değil mi diye. tüm gün çocuğun tüm vücudunun cayır cayır yanması, normalde öğle uykusunu 1 saat uyuyan çocuğumun 2.5 saat Sonra hemde aç bi şekilde uyumasına rağmen bizim zorumuzla uyandırılması, yemek yememesi vs. inanın annelik hislerime göre kesinlikle ateşli. tekrar ölçüm yapacağım çünkü yaptırtmadı ağladı, bak annecim Süreyya’ya da yapıyoruz, kardeş ağlıyor mu hiç vs dedim güzellikle de yaptırmadı çok da zorlayamadım çatallı sesi zaten ağlamasına dayanamıyorum.