Doga0812
Ben kurban bayramında eşim ve 2 aylık oğlumla istanbuldaydım ailemin yanında. İzmire gelirken akşam 10 da kalkması gereken uçak sürekli rötar yaparak gece 4 te kalktı. Evime sabah 7 de geldim 🥲 oysa havalimanına giderken o 1 saat uçuşta napacagım diye düşünüp durdum ama sonuç akşam 8 de girdiğim havalimanından diğer havalimanına gidişim sabah 7 yi buldu. Oğlum da maşallah hep uyudu bi örtüde elimizde sallayarak uyutmuştuk. Ara ara uyanmadan mamasını verdim hiç uyanmadı. Ki sizin yavrunuz maşallah büyükmüş. Zorlanmazsınız merak etmeyin :)