Bizde 1 hafta önce ilk kez bindik. 7 aylık bebeğim. Kalkışta ve inişte emzirdim emzirme örtüsünü kullanarak. Hiç bişey anlamadı diyebilirim. Uçakta en arka 3lü boştu, rahat edebilmemiz için orayı teklif ettiler kabul ettik. Türk hava yolları ile uçtuk. Kavanoz mamalarından verdiler 4 tane yolculuk esnasında yemesi için ilk kez orda verdim biraz da onunla oyalandık. Hiç problem yaşamadık anlayacağın. Birde uçaktaki o ekranlar ve kumanda filanda çok ilgisini çekti onunla da vakit geçirdik zaten uçuş bitti. Eminim iyi geçecektir merak etme 🌸