gunesbulutmom319 Yavrusuu kalıp çok önemli bende bı kalıp var asla çıkmıyo ama birinden çok güzel çıkıyor bir de önce.kalibi yağlarım dolaba koyarım kek çırpma işlemi bitene kadar bideee fırından çıkarmadan önce yanların iyice gevrek olmasını beklerim
mmek_2014 Ben tereyag ile yaglayıp buzluga koyuyorum kalıbı. 15-20 dk ya da yarım saat kadar orda kalıyor.Sonra çıkarıp kullanıyorum. Hiç yapışmıyor çok şükür