Yavrusuu Ayy valla daraldım sıvı yağ , komple katı yağ , un …… Ne denediysem yapismasın diyee bütün kaliplarimda kekik yapışıyor kafayı yicemmm ne yapabilirim kızlar
Balkizlarim Yavrusuu ben yağ ve un serperim ve biraz ılıyınca ters ceviririm anında çıkar sıcakken mi çıkarmaya çalıştıniz ? ✨
Silwester Yavrusuu katı yağ ile yağlayıp unlayin kalıbı buzdolabına koyun soğsun 5/10 dakika farkı görürsünüz 😊
Melek_annesi_06 Yavrusuu sıcak mı çeviriyorsun canım ondan olabilir ya da kullandığın kalıpla ilgili de olabilir 💐
Canss3535 Yavrusuu benim normalde keklerim yapışmaz Bi kere yapisti parçalandı oda sıcakken çevirdiğim için. Sizde fırından cikarip Bi 10 15 dk bekleyin yapısmayacaktır 🥰
Lavinia_1 Tereyağ ile yağlayıp un serpiyorum ama un yoğun değil 15 dakika buzdolabına atıyorum ya da yağlı kağıt kullanıyorum 🙏🏻
Momsmom Tereyagla komple yağlıyorum tepside bos yer kalmcak seklde sonra buzdolabna koyuyorum kalibi. Keki hazrlayana kdr orda duruyo. Kek cirpmasi bitince buzdolabndan alip un serpyorum ve vuruyorum her yerine gelsin esit dye. Fazlasini silkeleyp kek hamurunu dokup firina koyuyorum. Hic te yapisma olmuyor. Kalibin kaliteside onemli tabi. Tefal kullaniyorm. Pistikten sonra dinlendirip ılındığında bi 20 dk sonra ters ceviriyorum.
Balyanaakannesiii Yavrusuu canım kekini cok iyi cıprman lazım yani seker ve yumurtayı 8 dakika rahat cırp sonra güzelce yağla katı yağla her yerini sonra fırından cıkınca biraz ılısın o sekilde ters cevir üstüne pıt pıt vur cıkar merak etme soktan aldığım kalıpla yapıyorum hepte çıkıyor 20 tlye almıstım
kirmizibasliklikiz_ Yavrusuu ben unlamiyorum yagliyorum. Firindan ciktiktan sonra islak bir bezin üzerine koyuyorum biraz sogumasini bekliyorum. Soguduktan sonra şak diye cikiyor zaten
Mrv_cnl Yavrusuu direk ve kesin çözüm Yayılmaz kağıt kalıplar kullanın 😄 çok mutluyum kendileri ile bulaşıkta çıkmıyor hem 😄
Mehruyan Cânım eğer sıcakken ters çeviriyorsan o yüzden yapışıyordur çünkü aynı hatayı acemilikle bende yapmıştım birkaç kez. 20 dakika falan dinlensin iyice ılısın öyle ters çevirip çıkarmayı dene.
2209 Yavrusuu hdmen çıkar cikmaz çevirmeyin parcalanir. Bekelyin bi 5 10dk hafif sogusun oyle deneyin kopmaz ozaman. Birde sıcakken hemen kesmeyin hamurlasir az soğusun 🌺
liyamira Hemen çıkartmak istiyosan ters çevirip altına ıslak bez koy sıcaklığını alıyor veyaa ters çevirmeden altına bez koy daha bugün yaptım direk çevirdiğimde çıktı o şekilde sogumasını bekle 5dk falan hemen alıyor ıslak bez sıcaklıgı