Kanatsizmelegim evet canım zaten o tarifin hepsini yemez benim oğlum yemiyo bende kapaklı kutulara koyuyorum yarın tekrar biraz ısıtıp veriyorum sadece 2gün verilmesi gerekir diyr biliyorum yoksa tazeliği kalmaz ve günde 1 öğün ver daha küçük bebişler bünyeleri fazla gelir ben sabah ilk uykusunu uyuyup uyanınca biraz emziriyorum 1-2 dakika emiyo çok emmiyo benim oğlum sonra bezini değiştiriyorum üstünü değiştiriyorum terliyse falan sonra beraber mutfağa gidiyoruz mama sandalyesine koyup beraber hazırlıyoruz yapınca biraz sıcak oluyo balkona koy ılınsın sıcak ya da soğuk verme ne kadar yediyse geri kalanını kapaklı kutuya boşalt koy dolaba yarın yine aynı şekilde içine çok az su koy ısıt yine ılık şekilde ver