ozcanlie93 acaba resmini buraya yükleme şansın varmı kızımınkiyle aynımı diye bakmak istiyorum benimkinede alnına salıncak çarptı hafif gamze gibi çukurluk iz kaldı bir ay oldu geçmedi gidicem doktora ama eşim farketmiyo bile çok dikkatli bakınca anlaşılıyo🥺