Kizlar bayramdan bir iki gün önce biz kayınpederimin evine gittik.Benim annem babam kardeşim de geldi.Ben mutfaktaydim kızımı kardeşim sevmek için havaya kaldırmış kayınpederimin avizeleri de alçakta kardeşim tabi bunu hesap edememiş ve kızımın alni avizeye çarptı.Cok ağladı biz koyduk takip ettik ama şişmedi ama biraz çukur gibi gözüküyordu kanama olmadi yara olmadı ama hâlâ orası çukur gibi çok üzülüyorum ne yapmalıyım:(:(