Cansucihanasel seydadrk hayır yapmadı çok mama denedim ama en rahat ettiği mama bu oldu sindirimi herşeyi kolay gazını da kendi çıkarıyor 2 ay 28 günlük kızım
Tazecikanne Semaaglrr ikinci ayda başladık mamaya meme mama olarak ilerliyoruz bebelac gold kullanıyorum memnunum gayet ayda 1 kilo falan almadı hiç ama çok hareketli olduğu için normal diyor doktorumuzda şu an 6 ay 20 günlük
Edanur666 Zumra343 cok az iciyor bence benimki de bazen 120 yaptigimda 60 cc kaliyor ama bazende 120 net iciyor ama kilo alimi iyi gidiyor ben hic saat tutmadim dogdugundan beri ne zaman istediyse o zaman verdim zorlamadim cokta aglatmadim
Zumra343 Edanur666 evet ortalamanın altında içiyor dediğiniz gibi bende zorlamıyorum ama kilo alımı bez sayısı çok iyi çok şükür
Edanur666 Zumra343 o zaman karni tok oldugu icin fazla icmiyordur bi de havalardan kaynakli bence o kadar az icmeleri
balpetegimeto İlk aptamil başladık gazdan kıvrandı o bitmeden bebelac golda geçtim hem doyuruculuğu iyiydi hem gaz sorunu azalmıştı