Smyyedgnc19 aynı sorun bizde de var 23 aylık bir.oglum var kelimesi var hatta şu zamanlarda kelimesi bir tık çoğaldı ama öyle konuşma yok çünkü derdini işaretle anlatıyor ve bu kolayına geliyor bende akışına bıraktım doktorumuza.sordum erkekler konuşmaya geç meyil ediyor kelimeleri tam.anlamiyla kayıt alıyor komut alış verişinde bir sorun yok dedi ama bende heycanla.konusmasını bekliyorum..