Alparslanmom nesli3310 bende bir kereliğine vurdurdum 2 ay hiç kanamam kesilmedi sonra hapa geçtim de öyle kesildi kanamam yoksa devam edecekti hala
Alparslanmom nesli3310 bende bir kereliğine vurdurdum 2 ay hiç kanamam kesilmedi sonra hapa geçtim de öyle kesildi kanamam yoksa devam edecekti hala
Alparslanmom nesli3310 bende bir kereliğine vurdurdum 2 ay hiç kanamam kesilmedi sonra hapa geçtim de öyle kesildi kanamam yoksa devam edecekti hala
Alparslanmom Mervesg18 cerezetta kullanıyorum ben. Emzirme döneminde sadece hap olarak onu kullanabiliyorsun 😊
Alparslanmom nesli3310 bilmiyorum canım 2 ay boyunca kesilmedi. Hapla kesildi ama yinede ara kanamalarım oluyordu daha yeni yeni düzene girdi. Nerdeyse bir sene olacak vurdurduğum iğneyi
nesli3310 Alparslanmom kadınlar gerçekten her anlamda zorluk çekıyorlar iğne etkısı 1 yılı buluyor yazık ya😞
Deletedmom221 Bende oldum 1 ay önce ve normalde 4 gün olan kanamam 10 günü geçti normalmiş yan etkisiymiş ama çok sıkıcı bi durum