Merhaba arkadaşlar ben 25 gün olacak 3 aylık iğnelerden yaptırdım ve neredeyse 15 gündür kanamam var galiba adet kanaması bu hep böyle devam mı edecek korkuyorum bir yandan da var mı bu iğneden yapıp böyle kanama yaşayan cevaplarınızı beklıyorum şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻