Talya-merve ağlama. Sütün azalır. Üzülme. Sütüm var yetiyor de. Moralini yüksek tut. Gelir. Ben de öyleyim. Azcık bişiye üzülsem sütümün azaldığını hissediyorum ama sonra geçiyor. Bebeğini düşün. Gerisi fasa fiso. Dut hoşafları mı denemedim, bitki çayları mı denemedim. Ama şu son 1 haftadır hiçbirini yapmıyorum. Daha bile fazla geliyor 😄 Çünkü emziriyorum ve bebeğime yetiyorum. Mutluyum. Sadece bir kere 60cc mama veriyorum gece. Uyuyabilmek için. Uyuyunca sütüm bol bol geliyor. Evet benimki hep memede. Sabah 7 bazen 9dan akşam 11 bucuga kadar. Kırk yılda bi 2 saat uyur gündüz. Bırakınca uyanır. Geri alırım emziririm memede uyur. Bırakırım uyanır. Artık alıştım :) O meme istiyor. Yapacak bir şey yok ;) kırkımız çıktı dün. Hala aynıyız