Talya-merve Bebeğim 1 aylık ve emiyor. 3 gündür canım çok sıkkın ağlıyorum sürekli sütümün azaldığını hissediyorum önceden geceleri dokunamazdım gögüsüme ama şuan da cıvık bi gögüs oldu anlamadım sizce azalmışmıdır? Bebeğim gündüz hiç uyumadı sürekli emziriyorum emerken uyuyo kendi bırakıyo memeyi yatırdığım an kalkıp ağlıyor böyle bi durum başına gelen varmı??
ElZu24 Talya-merve merhaba canım..benimde sütüm kesildi üzüntüden sinirden stresten sağolsunlar kaynanamlar
Wish Talya-merve merhaba! Emzirmekten asla vazgeçmeyin benim de o zamanlarda stres yapmadığım halde göğsüm boş gibiydi hatta sağım yaptığım zaman hiç gelmiyordu ama bebek sütü çekip getiriyor ve sizi emzik gibi kullanıyor olabilir dilerseniz emzik vermeyi deneyin
glzgn Talya-merve facebook emzirme akademisi sayfasına bakmanızı öneririm. En önemli faktör stres. Her fırsatta bebeğinizle uyuyun bol su tüketin. Rezeneyle ilgilide her bünyede farklı etki yaptığı söyleniyor bilginize.
ddmnrdgn Talya-merve benim de 2 aylık oğlum var. Doğumundan beri sütüm az diye meme sonrası mama da veriyordum. Aynı sizin gibi canım sıkılıyordu sütüm az diye kafama takıyordum. İnsanlar iyi niyetle sordukları zaman bile sütün yetmiyor mu diye sinir oluyordum. Ne zaman kafaya takmayı bıraktım, birden bire sütüm arttı. Sıcaklardan doğru düzgün yemek bile yiyemiyorum o yüzden beslenmeyle ilgisi olduğunu düşünmüyorum. Süt konusu büyük ölçüde psikolojik sanırım. Siz üzerine düşünmeyi bıraktığınızda kendiliğinden geliyor. Bunu bana çocuk doktoru da söylemişti. Severek emzir ve dışarıya kulaklarını tamamen kapat dedi. Bu arada memedeki yumuşama süt kanallarınızın genişlemesiyle ilgili. Göğsünüzün sert veya yumuşak olması içeride süt olup olmadığının bir göstergesi değilmiş. Zamanla kanallar genişliyor, göğüsler de yumuşuyor böylece. Sütle veya mamayla hiç önemi yok, yeter ki yavrularımız sağlıkla büyüsünler. Sevgiler
GonulAyd Şuan aynı durumdayız. Stres üzüntü yorgunluk uykusuzluk sebepleri bence bunlar. Malt aldım ben onu tüketiyorum 2 gündür süt olsun diye simdi azda olsa gelmeye başladı malt deneyebilirsin.
Minnakkuzum Bence psikolojinin süt üretimine etkisi büyük. Sütüm yok demeyin. Bol uyku, su, dereotu, incir, kuruyemiş, komposto, kimyon - rezene tohumu çayı tavsiye ederim. Bunlar artmasına yardımcı olur inşallah.
Talya-merve Minnakkuzum fırsat buldukça uyumaya çalışıyorum ama geceleri de uyuyoruz yarım saat demiyo tekrar kalkıyor napıcagımı şaşırdım, beslenmeme dikkat ediyorum öğünlerimi atlamıyorum da yinede bilemedim, inşallah düzelir
GonulAyd Talya-merve promalt aldım ben onun faydasını bende göremedim multimaltın faydasını gördm kisiden kisiye degisebilir. Mısır alıp haşlayın yiyin, birde rezene icin onlarda arttırır.
Gulcem44 Promalt bende kullandım ama bildiğiniz pekmezli su 1.5litrelik suya yarım çay bardağı pekmez çok güzel süt yapıyor😀😀😀
Talya-merve Gulcem44 evet bencede bende istemeye istemeye içtim tadı hiç hoşuma gitmemişti sırf süt yapsın diye ama yararını göremedim malesef
Gulcem44 Promalt bende kullandım ama bildiğiniz pekmezli su 1.5litrelik suya yarım çay bardağı pekmez çok güzel süt yapıyor😀😀😀
Talya-merve ddmnrdgn verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim ancak biraz önce gögüsümü sağdım ve toplamda iki gögüsümden 40 cc çıktı ve kızım 2 saat önce emmişti en son, aminn inşallah bütün yavrularımız sağlıklı sıhhatli olur 🙏
ddmnrdgn Talya-merve bir de yine çocuk doktoru göğüslerin boşaldıktan sonra sütle dolmasının 2-2,5 saati bulabileceğini, bu yüzden mecbur kalmadıkça daha erken emzirmememi söylemişti 1 aylık kontrolde. Dolmadan emzirmeye çalıştığımızda hava yutmasına yani gaza sebep oluyormuşuz.
esgc Talya-merve aynısı olmuştu kızımda açlıktan uuuyamıyordu hemen uyanıyordu yine meme istiyordu. Mamaya başladım düzeldi şükür