Masalingonunannesi
Normal sartlarda 9.ayda aşı yok aslında ama kkk aşısı yanı kızamık, kızamıkçık,kabakulak salgını varmış yabancı uyruklu kişilerde iranda başlamıs sanırım bırayada sıcrama yapar düşüncesi ile sağlık bakanlığı ,1yaş aşısını öne çekmiş, 1 yaşında tekrar hatırlatma dozu olcakmış benim kızımada yapıldı, suan 11aylık.