İlk sleepy kullandım aşırı kötü yeni doğan ama asla tavsiye etmem hem taşırdı makina makina çamaşır yıkadım rezillikti. Hemde küçük çişi yaptığında aşırı kokuyor. Bu nasıl oluyor gerçekten anlamıyorum.
Şimdi molfixe geçtik böyle bir bez yok gerçekten parasını hak ediyor. Ne sızıntı ne koku ne pişik şuan mini kullanıyoruz. İlk bebeğimde yine molfix kullanmıştım. Gerçekten çok başarılı tek tavsiyem molfix