mirzaali14 Feyzosumunannesi canı yaniyordur ondadır bizimki de öyleydi uyanmak bille istemiyordu ama geçti çok şükür sizin de geçmiş çok şükür
Hbk1122 Sinemolojib biraz huzursuz oldu onun j dışında sorun olmadı çok şükür.. hemen ilaç dayamayin.. yarın oburgun ciddi birşey oldugunda hastalıkla savaşmayı ogrenemeyecek vücudu.. ben karsiyim bu şekilde olmasına..