Dileksadan Sinemolojib bizde çok halsizlik oldu bebegimin gülmeye bile hali yoktu atesi en fazla 37.3 e kadar cıkmisti geceye doğru keyfi yavaş yavaş gelmeye başlamıştı birde ben ateş 37ye çıkınca 5 saat arayla iki kere calpol vermiştim.
expectopatronum Sinemolojib ateşi olmadı ama aşırı huzursuzluk oldu bizde sabaha kadar hiç uyumadı ağladı çarşafla salladık onda bile durmadı, memeyi almadı çok az ve zor emdi 1-2 gün.
Dfn_mls Sinemolojib ben sindi aşıdan geldim çok ağladığı için uyudu kaldı ama bende diken üstünde yim neler yaşayacağız hiç bilmiyorum
mirzaali14 Feyzosumunannesi ben gitmeden önce biraz ağırı kesici verdim çok şükür ateşi çıkmadı sadece biraz huzursuz oldu oda gün bitmeden geçti çok şükür
Hndealnathn Oğlumun 38e kadar ateşi oldu ve o gün hiç emmesi nerdeyse ertesi günde biraz huysuzlugu oldu ama ateş olmadı 3.gun hicbirsey yoktu.kizimin 2 gün 38.5 ateşi oldu emmesinde sıkıntı yoktu ama 1 hafta huzursuzlandi
Feyzosumunannesi mirzaali14 off 2 haftadır strese grdım zaten bunu duymam hc ıyı olmadı bgun uyuyamam artık 🤦♀️🤦♀️ yarın sabah gıdecegız cnkı aşıya
beasmir Benim bebeğim bi gün ayağını oynatamadı acıyordu sanırım her oynattıpında ağlıyordu korktum hemşireyi aradım normal dedi şükür ertesi gün bişey kalmadı biraz da ateşi çıktı
mirzaali14 Feyzosumunannesi ben de tarih verdiklerinden yapana kadar hep korktum düşündüm atlattık çok sukur sizde bıran önce anlatırsınız ins
Sinemolojib expectopatronum evet hiçbir şey yapmak istemiyor bugun 3. Gun huyu suyu değişti kizimin ya
Feyzosumunannesi mirzaali14 tesekkur ederiz.. Evet oldu uyudu 4 saat sonra aglayarak uyandı ve ilkkez o kadar cok agladı Kı ne emzık ne meme asla susturamadım panik yaptım o agkadıkca bende agladım kayınvalıdemi aradım hemen o gelınce şurup verdım sustu uyudu cok sukur ateşi de olmadı bugun dab ıyı hc alamadı o alamadan sonra ama neden o kadar cok agladı bılmıyorum
mirzaali14 Feyzosumunannesi canı yaniyordur ondadır bizimki de öyleydi uyanmak bille istemiyordu ama geçti çok şükür sizin de geçmiş çok şükür