expectopatronum Gokturksmama benim bebeğim 2 aylıkken 4680 gramdı. Doğum kilosu 2850 yoğun bakımda kaldı çıktığında bir haftalıkken 2500 gramdı. Doğumdan itibaren takip eden doktorunuza güvenin çünkü bebeğinizin geçirdiği süreçleri en iyi bilecek kişi o. İnternette yazılanlar standart bilgiler her bebeğin durumu kendine özeldir. Doktorunuz bir sıkıntı görmediyse içiniz rahat olsun diğer söylenen yazılanları kafanıza takmayın 😊 Ha bi de geç doğdu benim bebeğim ona rağmen gelişimini iyi buldu doktorumuz siz hiç dert etmeyin.
minikkusuuummm- Gokturksmama bebeğiniz 5 kilo boyu 65 cm , doktorunuz sağlıklı diyor ki zaten sağlıklı belli ki.. ve sizin içiniz mi karariyor? Böyle ortada sebep yokken içinizi karartmayın gerçekten kendinize yazık edersiniz.
Damla29 Gokturksmama inanın aynı anadan babadan doğan bebekler bile bir olmuyor sahsen oğlum hep persentil tablosunun üstündeydi mama meme ilerledik 6 aya kdr sonra mama içti hep ama yemek yemese bile kilosu cok cok üstündeydi genetik sanırım ama kızım cok minyon ve zayıf hatta 4 .aydan 5.ayına 200 gramcık aldı sadece ve doktorumuz mama başlayalım dedi 2 kez mama değiştim bu yüzden suan günde 2 kez takviye kilo amaclı veriyorum emiyor ama sütüm ona kilo aldırmıyor 5 aylıkken 6300 dü suan 6 ay 10 günlük aşımız var yarın ona göre kilo takibi yapıp mama artırıcam emen bebeklerde ayda en az 500 gram alınması beklenir ama bizimki bırak 500 ü 400 bile almamıstı demem o ki eger 500 gram ve üstü alıyorsa cokta takılmayın önemli olan sağlıklı kilo alması oğlum suan mesela hasta ve kusmaktan ishalden kilo verdi yemek yemiyor can saglıgı olsun kilo cok önmli değil benim için
Ftstagrammm Gokturksmama bebeğiniz erken doğmamış ki 37. Haftadan sonra erken doğum sayılmıyor kilosuda,gelişimide çok iyi her ay 1 kilo alması gerek bebeginiz 2 ayda 2 kilo almış çok iyi doktorunuz kötü birşey demediyse kafanıza takıcak birşey yok benim oğlumda 38+5 te doğdu her ay 1 kilo aldı normal gayet kiloda genetik birşey her bebek tombik olcak diye kural yok büyüme geriliiği damgasına vurmak yanlış olmuş
Ftstagrammm Gokturksmama her ay 1 kilo alması lazım 2 aylık bebekler kaç kilo olur diye standart bir kilo yok genetik birşeydir bu kilo işi benim bebegim 4 kilo doğdu 2 ay sonra 6 kiloydu 3 kilo doğan bebek 2 ay sonra 5 kilo olması gerek doğum kilosuna baglı kaç kilo olacagı
Sedaalya Benim kızımda hastaneden 3.100 gram ile çıktı. 4.ay kontrolünde 5.800 gram 66 cm idi. Bu ay meme reddi mama reddi yaşadık. C.tesi 5.ay kontrolü var belki 100-200gram almıştır. Baş çevresi çok iyi. Motor becerileri çok iyi. Kendi kendine dönebiliyor. Oyuncaklarını tutabiliyor. Kafasını tutabiliyor. Aa aa hı hı sesler çıkarıyor.çok şükür bunlar daha önemli elbet kilo alıcak ileride. Kendinizi üzmeyin hiç inanın daha da zayıf bebişler var.
yagmur96eymen Gokturksmama Oğlum 3200 kg 51cm doğdu 2 aylıkken 6500 kg 60 cm boy persentelde de ortalamanın üstündeydi boyunada hep ortalama üstü derdi doktor sizin boy baya fazlaymış
Mommyy32 Kızım 3,005 gr doğdu daha sonra da 2,760’a düştü.şuan 2ay 7günlüğüz 5,315 kg 57 cm 39 cm baş çevresi dediğiniz tabloya hiç bakmadım bakacağım.
Mervew Gokturksmama bebeğim 36arti 5 te 3440 doğdu 3270 taburcu olduk. Kuvozde 5 saat kaldı sadece. 2 aylıkken 60 cm 6 kilo baş çevresi 39 cm imiş.
09Mira_ Bizde 37 haftalık 2:975 doğduk bir hastaneden çıkarken 2:500 dük bir aylık kontrolde 4:100 gram boyu 54 cnm o zaman biz iyi mi ki kilo alımı sadece anne sütü alıyor bu arada 1 ay 16 günlüğüz şu anda
hilalhsnygt Gokturksmama Birincisi bebeginiz erken dogmamis 😊 ikincisi de 2 ayda 2 kg almis daha ne olacaktı bunda tedirgin olacak bisey yok doktor da normal dediyse daha ne
happy___ Gokturksmama tabloya bakmayın . Olağandışı bir durum olsa doktorunuz size söylerdi. Anlattığınız olayın aynısını ben de yaşadım . Tabloya bakarak.
2cocukannesi__ Gokturksmama maşallah bebeğine sus kız sakin mah. Komşu falan konuşma nazar değer çok iyi almış Doktorunu begemmediysen başka doktora getir bir dahaki ay
hilalhsnygt 2cocukannesi__ benimki de 3.ay kontrolünde 500 almıştı 1 kg ye panik yapiyor insanlar biz ölelim o zaman 😀😀