Oğlum 2 ay 4 günlük
38 haftalık doğdu. Ve 1 hafta küvözde kaldı.
3450 doğmuştu hastaneden elime 3 kg geldi.
Şu anda
5 kg / 65 cm / 38 cm baş çevresi var.
Persentil tablosuna göre kg ve baş çevresi büyüme geriliği olabilir derken boyu standart üzeri görünüyor.
Erken doğumlarda %25 aralığında bulunması normal diyor ama takıldım bi şimdi buna.
Doktorumuz hiç garip birşey söylemedi gerçi ama insan netten bakınca hep bi tedirgin oluyor işte 😊
Sizlerin bebekleri nasıl merak ettim boy, kg, baş çevresi falan ?