Elif-ecre gezentianne bence de erken. Bi resmî gazetede yayınlansın da inşallah bizleri de kapsıyordur. Valla öyle olursa peşini bırakmam öderim her Türlü. Şu anda hiç bir haber kanalında detaylı açıklama yok.
YeniAnneIstanbul Asklepios tam olarak anlamadim ama zaten faizli sekilde odemeye baslayanlar icin haksizlik olmazmi?
Asklepios YeniAnneIstanbul ödeyenler için indirim yada iade olursa olmaz da eğer olmazsa bunlar haksızlık haklısınız
VeraAnnesi Ana paradan kasıt çektiğimiz miktar mı acaba? Yoksa enflasyon eklenmiş hali mi ana para oluyor da faiz sadece gecikme zammı için mi söyleniyor?
Asklepios VeraAnnesi anapara sana yatan kyk kredisi diye biliyorum. Enflasyon eklenmiş haliyle faiz diye biliyorum. Daha iyi bilen vardır elbet
Ilkannelik Zhnce ben sadece 10 ay aldım kyk kredisi. Anapara 4000 gecen sene ödemem gerekiyordu işsizlikten dolayı bi sene daha erteledim bu sene toplam 7600 ödemem var sizde mi 19 mezunusunuz