Dondurmalikahve Pasaben Ailesi biz senin için ne emekler verdik be oğlum. s İlerdeki arkadaşları da dalga geçer artık yazıktır çocuğa
Deletedmom_23 Pasaben Kusura bakmayın ama aşırı saçma. Daha doğar doğmaz sana verdiğim emeklerden girecekler yani.
visneli_turtam Pasaben hiç güzel değil,Allah aşkına hiç başka isim kalmadı mı koyacak😀çok güzel isimler varken neden Emek🙄okulda falan hep dalga geçerler ekmek filan derler ,yazık olur çocuğa
YeniAnneIstanbul Pasaben isim olarak cok sevemedim 🙈 ama arkadasinin ve esinin sevmesi en onemlisi tabi. Ben o tarz isimlerden daha cok Devrim, Baris, Umut gibi seviyorum
Smrenes Pasaben koymasalar bence daha hayırlı olur.. Özellikle okul döneminde dalga geçilir özgüven eksikliği yaşar isminden utanabilir vs.. Ben koyamazdım koyanı da garip bulurdum açıkçası..
findiginannesi_ Pasaben Canım okul hayatını düşünsünler.erkek kardeşim var adı fazlı hep gazlı gazlı diye dalga geçerlerdi .başka isim koysunlar
Halimea Pasaben emek mi? Ismi onun anlamı yoki? kendileri bilir cnm , anne babaları onlar bize saygı duymak düser . Ama ben koymazdım…