Aklimdasin
Olacak iş mi demişsiniz de niye olmasın ki.. O kadar saçma ve dandik isimlerin yanında bence kabul edilebilir. En azından bir anlamı var. Değişik isim olsun diye totodan uydurma isimlerle doldu etraf. Liya, miya, eliz, elisa vs..uzayıp gider.
Ya da iki isim modasına uyulacak diye birbirinden bağımsız isim koymaktansa Emek daha iyi geliyor kulağa.
Geçen gün bir isim duydum Ertuğrul Mücahit, sonra başka bir isim daha Fatih Selim, Ahmet Buğrahan, Orhan Tuğrul, Yusuf Bahadır… Ve bu isimlerin kulak tırmalamaktan başka bir işlevi yok bence 🤪
Kıvanç Tatlıtuğ oğlunun adını Kurt koymuş. Kurt konuluyorsa Emek de konulabilir. Kısacası ya beğenirsin ya beğenmezsin olacak iş mi demek absürd bir şeye tepki vermiş gibi olmuş bence 😁