Zhnce ya bilmediğim için soruyorum 8 bin borç var bunu komple yatirinca mi faiz kalkmış oluyor yoksa taksit ödemeye devam ettiğimizde de faiz siliniyor mu
Esim diyorki komple kapatırsan faiz işlemiyor taksitle odersek faizli olur diye kafam karıştı suan