Zhnce Mynette okudum ve kredilerin sadece anaparasinin ödeneceği yazıyordu Dertli olan arkadaşlara duyurulur 😊
duygu_ars Zhnce kızlar ben 18 imza attım 26 oldu. Şimdi 17 kalmıştı benim ne kadarım kalıyor banada oluyor mu indirim
AnnaKurt Zhnce Ben ilk 7 bine imza attımmm sonra şansıma 20 bin öğrenciye verilen bir burs denk geldi sildiler borcumu 3 bine düştü. 2015den beri faizle geri 7 bin olmuştu şimdi yine 3 bine düştü 😂😂😂😂 hatta bursu aldığım yer bana dedi ki kalanı da ödeme silinecek bir gün 😂 kadir gecesi doğduğum belli olsun 😂😂😂😂
SetenayCo Zlm Zhnce Çünkü bu ülkede vatandaşlık görevini zamanında yerine getirmenin, borcunu zamanında ödemenin, iyi bir yurttaş olmaya çalışmanın bir bedeli vardır. Bu ülkede iyi vatandaş olmaya çalışmak cezasız kalmaz.
Zhnce AnnaKurt allahin sevdigi kuluymuşsun vesselam 😄 Bende 12 falandı imza attım Ödeme zamanı gelince 14 olmustu 2 sene gecikmeli ödedim 16bin olarak 4 binimi geri isterim banane hahaha 🤣🤣🤣
AnnaKurt Zhnce Belki verirler çünkü çok saçma ödeyenlerin suçu ne. Lan var ya 3 ay önce de eşim dedi ki bunu ödeyelim sonra ki ay bir şey çıktı veremedi çok şükür 😂😂😂😂
Zhnce duygu_ars sanırım 8 bin faiz silinir ama en iyisi bi arayın Kurumu ya Simdi bunlar kalkıp ödeme yapıyorsun zaten faiz silinmez falan derler
Zhnce AnnaKurt aynen bizim suçumuz ne 🤣 Bana kalsa bende odemezdim esjm borç sevmiyor o zorla ödedi Zaten çektiğim kredinin yarısını esimle yedik zamanında 🤣