Miniminim Betul-08 kaslarını dokularıni yeniden onariyorlar çok ama çok normal canim bu nasıl bir lazer işi vs değil ki.. sağlıkla doğmuş önemlisi de o annesi iyileşirsin:)
Newannee Burceee bebegim bir aylık oldu hala düzenli lavaboya çıkamıyorum sizde de oldumu 2 güne bir bir kere çıkıyorum
BuseBlt Betul-08 normal, benim doktorum 10-12 güne anca toparlamaya başlarsın demişti. Ağrı kesici vermişlerdir onları düzenli kullanın
Ece__ Betul-08 daha çok yeniymis, normal ağrılarınızın falan olması, muhtemelen 5 gün daha geçince bayağı toparlamış olursunuz
Rzgrf la_leomer geçmiş olsun canım. Kaçıncı günde farkettin iltihap olduğunu. Ben dikişler alındi artık bişey olmaz diye rahat hareket ediyorum da
la_leomer Rzgrf 9 günde fark ettim kip kırmızı oldu dikis yeri şişti dokununca ağrıyordu sanki biri iğne batiriyor gibi ağrıyordu bı kaç damla iltihap geldi zaten sızdı iç çamaşırı rengine dikkat et
Burceee Betul-08 Tıbbi bir bilgim bu konuda ne yazık ki yok. Ama açılacağını sanmıyorum ekstrem bir durum olmadığı takdirde. İçinizi ferah tutun siz