Asyakusunannesi Bizimde 3. doz var yarın. Valla ben de stres oluyorum. 2. doz bizde sıkıntılı geçti.
Ateş problemi çok olmuyor bizde. Calpolle geçiyor ama ateşin dışında bebeğim inleyip mızıldanıyor sürekli. Derin uykuya geçemiyor uzun süre. Geçene kadar devamlı mızıldanıyor.
Geçen sever birkaç gün sürdü. İnşallah hepsinin hafif geçer