merveguven momandad_16 bebeğim 1,5 yaşında hep ayrı yıkıyorum. Uzun zamanda ayrı yıkarım. Lekeler için de e bebek baby me leke çıkarıcı sprey sıkıp öyle yıkamaya atıyorum. Genelde çıkarıyor
sevim_kos momandad_16 yok valla daha başıma gelmedi. Pamuklu programını seçiyorum. Yıkadıklarım da zaten pamuklu. Kendi beyazlarımızı da aynı programda yıkarım
curly_mom momandad_16 yok, aslında boron bebek deterjanı değil. normal deterjan ama içerinde kimyasal yok diye duymuştum 🥲 öyle lekeleri falan çıkarmıyor ama bebek deterjanları çok pahalıya geldiği için alternatif bakarken denk geldim 😅