momandad_16 14. Aya kadar hep granül sabunla yıkadım sonra bizim deterjanımıza döndüm, önce leke çıkarıcı sıkıp sonra bizim deterjanımızla yıkıyorum. Hatta dr’umuza sordum ayrı yıkamana bile gerek yok, sizinkilerle yıkayabilirsin bile dedi, vallahi makinelerce çamaşır çıkıyordu çok sevindim 😂