madrefelice Oha ya 350 tl ye yaptırdık 6 ay önce menenjit aşıları var bir ay sonra nasıl alacaz bakalım
Mrvsmt2502 madrefelice Allah yardımcımız olsun. Biz bi şekilde zar zor alabiliyoruz şükür rabbim tüm bebekleri korusun
UraSsmom Mrvsmt2502 İlk dozu 365e 2. Dozunu 617ye yaptırmıştım aylar önce farka bak 2 aşı arası sadece 2 ay
Esraaakrky Mrvsmt2502 ayy evet ya sabah aldım 754 tl ye burada birkaç gün önce 700 diye yazmışlardı acaba eczane mı pahalıya sattı diye düşünmüştüm açıkcası. evde saklanabilecekse alıp saklamak en mantıklısı
Merakliannecik Esraaakrky Biz alıp eczanede saklatmıştık, eczane tanıdık bizim için sağolsun saklamışlardı üç dört ay. Evde güvenemedim elektrik falan gider diye
Mrvsmt2502 Esraaakrky uzun süreli elektrik gitmiyor bulunduğum yerde gitsede buz akülerinin arasında duruyor dolapta saklarım diye düşünüyorum ki. Ama alıp eczanede de durabiliyormuş bazı yerlerde
Seheyas Şimdi aradım eczaneye menenjit aşılarını 2 dereceyle 8 derecede saklanabiliyormuş bexsero 907 tl dedi nimerix 720 civarında dedi
BeSste Mrvsmt2502 mayıs basında 495 e aldık haziran sonunda 600 olmıştu, yuh artık hiç bişeyin yanına yanaşılmıyor
hilalhsnygt Mrvsmt2502 Bexsero kaç ay arayla yapılıyor 6 aydan sonra baslayalim dedi doktor bize ama 3 doz ya bebek kac aylıkken yapılıyor
BalBademmmmmm Mrvsmt2502 2 ay önce yaptırdık 495 ti nakit aldım diye 450ye saydı eczane. Yuh yani durumu olmayan ne yapsın🙄
cekoslavakporseleni Mrvsmt2502 723 liradan menenjit aşısı aldım bayram öncesi, o gece zam gelecekmiş iyi denk geldi. Bayramdan sonra eczacı 900 küsur bi fiyat söyledi 😱😱