Arkadaşlar bayram tatili öncesi son cuma günü eczacıyı arayıp sorduğumda 600 TL idi bugün aşı yaptırdık 750 TL olmuş eczacı daha da artar ithal ürün bu 2. Dozu alıp evinizde muhafaza edin dedi. Yaptıracak olanlar şimdiden alsın bence 10 günde fiyatı 500 TL’den 750 ye çıktı