Esenbursa tevs_7 özel asılar var rota ishal icin. Bexsero ve nimenrixler menenjtn cesitler devlet karsılamıyor bunlrı
Lilababymom Esenbursa artık hiçbir şeye şaşırmicam diyorum ama yine yine şaşırıyorum. Zaten bir çok aile zor koşullarda yaptırıyor bir çoğu yaptiramiyor bile. Bebek ihtiyaçları ve sağlığı konusunda gelen zamlara çok üzülüyorum
Esenbursa Lilababymom kesinlikle benim kuzenim meningakoktan 2018 de 2.5 yasnda kızını kaybetti. O kadar sinsi ve hızlı bir hastalıkkı bir günde gitti yavrum. Asısını nasıl sokmazsn takvime yani yurt dısımda ücretsiz
kirmizibasliklikiz_ Esenbursa bide beni dusunun 😂 ikizlerim var iki doz bexsero duruyor yani 4 tane bexsero 😂 tabi bizim asi zamani gelene kadar daha da zamlanir. Hayirlisi be gülüm
Esenbursa kirmizibasliklikiz_ Rabbim yardımcınız olsun her konuda ikiz bebiş icin. Gercekten hic bir sey yernde durmuyor 10 günle bende zama yakalandm napalm diyorm nasip 😊
Yamansmomm Esenbursa Allah yardımcımız olsun ne diyelim sağlık için mecbur ☺️ 14 aylık oğlum şükür bitirdik biz sizin bebiş kaç aylık Esenbursa
Esenbursa Yamansmomm bizimde 13 aylık oldu. Son dozlamız.Sizde 13. Ayda mı vurulmstnz son doZları cizelgemiz aynıydı demek sizmle
Yamansmomm Esenbursa 14 aylıkken bugün vurdurduk son dozu bizim 5-7-14 aylarda bexsero toplamda 3 doz 14. Ayda nimerix tek doz olarak planlamıştı doktorumuz
Esenbursa Lilababymom yani ne olursa olsn girilmeşi bence cnkü bu hastalıkların dönüşü olmuyor. Olursada cok hasar bırakıyor
Lilababymom Esenbursa maalesef imkansizliklar yüzünden yaptıramayan ailelerin çocukları düşünülmüyor.
Sevvedaa Esenbursa evet sağol canım eve gelir gelmez fitil verdim öyle dedi Dr umuz ilki sorun olmamıştı ins buda olmaz
Esenbursa Sevvedaa insallah canım stes yapan bexsero oluyor zaten benim bi ayda bezsero nimenrix ve rota oldugu bile olmstu