Nurellaaaa evet okutmasaniz o da ailenizde cok pisman olacak sonra.bur kac yil sonra keske okusaymis bi sekilde hallederdik dersiniz.hemde kendisi calismis evde okumak istiyorum diyor.cocugun hayalleri var belliki yasamak istedigi hayat var.onunu kesmeyin.kendiside calissin ustesinden gelir Allahin izni ile.ben azerbaycanliyim kardesim turkiyede okuyor 5 yil oldu )) ilk yilindan beri calisiyor.her ihtiyacini karsilayamaz.bu yil tam destegi kesdi uzerinden.annem ben ve kiz kardesim elimizde oldukca paRa gondermeye calisiyoruz o da kirasina yeter anca.gece 3te falan eve gidiyor sabahda derse.hayat yani erkwk cocuksa hele ne kadar erken hayata atilsa o ladar iyi.