Kardeşim sınava girmişti evde çalışmasıyla 260 puan almış. Bu puanla nereye girebilir ?
Babam tek maaş çalışıyor şu devirde ekmek 4₺ olmuş babam nasıl okutsun bu çocuğu sabah sabah moralim bozuldu. Ankara’da yaşıyoruz burada bir bölüme girebilir mi ? Şehir dışı istiyormuş bide, ev kiraları almış başını gidiyor benim babam nereye nasıl yetişsin Allah aşkına. Kardeşim de çok anlayışsız, iki laf konuşmaya gelmez hemen tersler sesini yükseltir. Sizce bu puan ile nereye girebilir. Bu arada lisede elektrik elektronik bitirdi. 2 kez sınava girdi sonuç 260 😔😔